FAQ

FAQ voor op de site lumineux

 

Op welke dagen kan er een order geplaatst worden?

Wij zijn 7 dagen in de week geopend. U kunt dus iedere dag een order plaatsen. U kunt uw order plaatsen via de mail, telefoon of onze website.

 

Hoe ver van te voren kan er een order geplaatst worden?

Dit hangt af van de grootte van uw bestelling en of alles optijd op voorraad is. Als u heel kortdag een bestelling wilt plaatsen, kunt u het beste even contact met ons op nemen.

 

Kunnen er nog wijzingen aangebracht worden aan mijn bestelling?

Als u uw order wilt wijzigen, kunt u het beste even contact met ons opnemen. Dan kunnen we samen kijken of een wijziging mogelijk is.

 

Wat zijn de transportkosten?

Voor het bezorgen en terughalen van huurmaterialen worden transportkosten in rekening gebracht, deze zijn per afleveradres verschillend en worden berekent door Lumineux. Eventuele aanbiedingen kunnen afwijken van de standaardtransportkosten. De standaardberekening is 4,00 euro per afstandskilometer. De berekening is berekend voor 1 maal bezorgen, terugrit, 1 maal ophalen en terugrit. Eventuele extra ritten worden in rekening gebracht. Bezorging van catering is wel gratis.

 

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Iedere dag, 7 dagen in de week.

 

Hoe worden de spullen afgeleverd en opgehaald?

Op rolcontainers en in kratten. Catering wordt op de juiste temperatuur aangeleverd op de locatie. De materialen dienen bij ophalen op de zelfde manier klaar te staan zoals ze zijn afgeleverd. We verwachten de verhuurmaterialen weer schoon retour, behalve de borden, bestek en glaswerk.

 

Wat is het bezorggebied?

Wij organiseren & bezorgen in heel Nederland en in Vlaanderen!

 

Op welke manieren kan er betaald worden?

U krijgt een factuur gestuurd. Bij wijziging van de order krijgt u een tweede factuur.  Betaling is na dat u gebruik heeft gemaakt van onze diensten.

 

Kan de bestelling geannuleerd worden?

Hoe ver van te voren een bestelling geannuleerd kan worden , ligt aan de grootte van uw bestelling. Het beste is om hierover even contact met ons op te nemen.

 

Zetten jullie de bestelde tenten zelf op ?

Ja, wij zetten de tenten voor u op.

 

Wanneer komen jullie de spullen weer ophalen?

Meestal op dezelfde of één dag na de levering.  Uiteraard in overleg.

 

Wanneer worden de spullen bezorgd?

Meestal de dag vóór of de dag van gebruik. Uiteraard in overleg.

 

Zijn er nog andere belangrijke punten waar ik rekening mee moet houden bij de bezorging van de materialen?

Ja, als wij de materialen komen bezorgen dient u rekening te houden met de volgende punten:

  • Materiaal leveren wij altijdop de begane grond.
  • Levering (en retour) kan binnen 10 meter plaatsvinden vanaf de auto op verharde ondergrond.
  • Is de toegang (zoals een oprit) geblokkeerd? Deze vóór ons bezoek vrijmaken.
  • Containers, kratten en verpakkingsmateriaal zullen achterblijven op locatie.
  • Levering op een andere verdieping, uitsluitend per lift.