FAQ

FAQ voor op de site Lumineux

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Jazeker! Wij beoordelen wel of de bestelling hiervoor geschikt is en vragen dit met passend vervoer op te halen.

Wel dient u er rekening mee te houden dat wij een contante borg bij het afhalen vragen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.

Kan de bestelling geannuleerd worden?

Bekijk hiervoor onze algemene voorwaarden.

Neem hierover per email of telefonisch contact met ons op.

Worden de bestelde tenten geplaatst?

Tenten welke u rechtstreeks via Lumineux besteld zullen wij op- en afbouwen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.

Wel dient u rekening te houden met de volgende punten:

De ruimte waar de tent komt dient vrij te zijn van tuinsets, bloempotten, speeltoestellen, etc.

Rondom de plaats van de tent dient minimaal 0,5 – 1,0m vrij te zijn.

Bij het ophalen van de tent, dient deze vrij van versieringen, taperesten en andere eigendommen te zijn.

Zijn er nog andere punten waar ik bij de bezorging/ophalen rekening mee moet houden?

Wij willen u vragen de volgende punten te controleren:

Bestellingen leveren wij altijd op de begane grond.

Levering/ophalen kan enkel binnen 10 meter plaatsvinden vanaf de auto op verharde ondergrond.

Is de toegang (zoals een oprit) geblokkeerd? Deze vóór ons bezoek vrijmaken.

Weet u vooraf dat u afwijkt van bovenstaande vereisten, geef dit aan ons door. Zo kunnen wij in onze planning er rekening mee houden of u vooraf een passend voorstel doen.

Vanaf hoeveel personen kan ik catering bestellen?

Wij bereiden onze catering vanaf 25 personen tot 8000 personen.

Er kan een prijswijziging plaatsvinden als u het aantal personen wijzigt.

Kan ik speciale wensen voor catering doorgeven?

Diëten of allergieën? Geef dit tijdig en gedetailleerd door. Wij zullen dan met onze keuken overleggen of hier mogelijkheden voor zijn.  

Mocht u speciale  wensen of ideeën hebben welke niet in ons cateringmenu staat neem dan contact met ons op! Wij zullen u een passende offerte op maat sturen.