Veel gestelde vragen

Wanneer zal mijn bestelling worden geleverd en worden opgehaald?
U kunt bij het plaatsen van de order de gebruikersdag(en) aangeven. Onze administratie zal u de bevestiging toesturen met daarin de bezorg- en ophaaldag. De levering van partyverhuurmaterialen zal normaliter één werkdag voor en één werkdag na de gebruikersdag plaatsvinden.
Zie het bezorgkostenoverzicht voor de transporttarieven.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Jazeker! Wij beoordelen wel of de bestelling hiervoor geschikt is en vragen dit met passend vervoer op te halen. Wel dient u er rekening mee te houden dat wij een contante borg bij het afhalen vragen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.

Wanneer komen er schoonmaakkosten in rekening?
Wij vragen alles schoon retour zoals u het heeft ontvangen; met uitzondering van glaswerk en servies dit mag spoelschoon worden retour gegeven.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Prijzen welke op de website vermeld staan zijn inclusief btw. Op de factuur welke u na retourenring van de materialen ontvangt staat de btw splitsing.

Worden de bestelde tenten geplaatst?
Tenten welke u rechtstreeks via Lumineux besteld zullen wij op- en afbouwen. Dit zal op uw bevestiging vermeld staan.
Wel dient u rekening te houden met de volgende punten:
– De ruimte waar de tent komt dient vrij te zijn van tuinsets, bloempotten, speeltoestellen, etc.
– Rondom de plaats van de tent dient minimaal 0,5 – 1,0m vrij te zijn.
– Bij het ophalen van de tent, dient deze vrij van versieringen, taperesten en andere eigendommen te zijn.

Zijn er nog andere punten waar ik bij de bezorging/ophalen rekening mee moet houden?
Wij willen u vragen de volgende punten te controleren:
– Bestellingen leveren wij altijd op de begane grond.
– Levering/ophalen kan enkel binnen 10 meter plaatsvinden vanaf de auto op verharde ondergrond.
– Is de toegang (zoals een oprit) geblokkeerd? Deze vóór ons bezoek vrijmaken.
– Op de ophaaldatum en vóór de aangegeven tijdsindicatie dient alles op de bij u achtergebleven karren en kratten zoals aangeleverd klaar te staan.
* Weet u vooraf dat u afwijkt van bovenstaande vereisten, geef dit aan ons door. Zo kunnen wij in onze planning er rekening mee houden of u vooraf een passend voorstel doen.

Kan de bestelling geannuleerd worden?
Bekijk hiervoor onze algemene voorwaarden. Neem hierover per email of telefonisch contact met ons op.